Czas trwania |
Zajęcia dnia |
600-700 | Powitanie dzieci w sali św. Floriana |
700-800 |
Ćwiczenia poranne. Wspólny śpiew, zabawy muzyczne. Zabawy usprawniające motorykę dużą. |
800-815 |
Modlitwa poranna. |
815 -840 |
Zabawy wprowadzające znajomość pór roku, miesięcy, dni tygodnia. Temat dzienny. Ćwiczenia gimnastyczne. Toaleta. |
840-905 |
I posiłek - śniadanie |
905-915 | Toaleta. Mycie rąk |
915-935 |
Zajęcia z treści programu „Klucz do uczenia się” z podziałem na grupy. Zabawy dowolne dla połowy grupy. |
935- 940 |
Czynności samoobsługowe. |
940- 1000 |
Zabawy kierowane przez nauczyciela - rytmika, katecheza, języki nowożytne. |
1005-1105 |
Zajęcia z treści programu „Klucz do uczenia się” z podziałem na grupy. Zabawy dowolne dla połowy grupy. |
1105-1115 |
Toaleta. Modlitwa przed posiłkiem |
1115 - 1135 |
II posiłek - zupa obiadowa (jadalnia). Modlitwa po posiłku. |
1135-1235 |
Spacery, zabawy na terenie przedszkolnym, obserwacja przyrodnicza, wyjście poza teren przedszkola. Zabawy dowolne. |
1235-1245 |
Czynności higieniczno-porządkowe. |
1245-1310 |
Zabawy ruchowe. Zajęcia z treści programu „Klucz do uczenia się” z podziałem na grupy. Zabawy dowolne dla połowy grupy. |
1310 - 1330 |
Zabawy kierowane przez nauczyciela: katecheza, zajęcia taneczne, jęz. angielski. Zajęcia z programu "Klucz do uczenia się" |
1330- 1400 |
III posiłek - obiad, drugie danie. Modlitwa po posiłku. |
1400-1420 |
Czynności higieniczno - porządkowe. Odpoczynek, słuchanie Słuchanie fragmentu Pisma św., muzyki klasycznej |
1420-1450 |
Zabawy ruchowe. Zajęcia z treści programu „Klucz do uczenia się” z podziałem na grupy. Zabawy dowolne dla połowy grupy.
|
1450- 1505 |
Zabawy ruchowe z odpowiednim elementem ruchu, nauka czytania Metodą Krakowską, zabawy paluszkowe. |
1505 -1530 |
IV posiłek - podwieczorek. Podsumowanie tematu dnia. Zabawy dowolne, praca indywidualna. Autorefleksja. |
1530-1600 |
Zabawy ruchowe, gimnastyka buzi i języka, pląsy, zabawy dowolne. |
1600 -1700 |
Zabawy matematyczne, słuchowe, ortofoniczne, rytmiczne, paluszkowe, zagadki. Zabawy parateatralne, utrwalanie piosenek, wierszy. Pożegnanie dzieci i rozchodzenie się do domu. |