Czas trwania |
Zajęcia dnia |
600-800 | Powitanie dzieci w sali św. Floriana |
700-800 |
Ćwiczenia poranne. Wspólny śpiew, zabawy muzyczne. Zabawy rozwijające i usprawniające motorykę małą, praca indywidualna |
800 - 815 |
Modlitwa poranna. |
815-830 |
Zabawy kierowane przez nauczyciela |
830- 840 |
Czynności higieniczno - porządkowe. Modlitwa przed posiłkiem |
840 - 905 |
I posiłek - śniadanie. Modlitwa po posiłku. |
910-940 |
Zabawy kierowane przez nauczyciela: rytmika, katecheza, języki nowożytne. |
940- 1005 |
Toaleta. Zajęcia wprowadzające znajomość pór roku, dni tygodnia, miesięcy. Temat dzienny. Ćwiczenia gimnastyczne. |
1005- 1015 |
Zabawy ruchowe z odpowiednim elementem ruchu. |
1015 - 1115 |
Zajęcia z treści programu „Klucz do uczenia się” z podziałem na grupy. Zabawy dowolne dla połowy grupy. |
1115 -1135 |
II posiłek - zupa obiadowa (jadalnia). Modlitwa po posiłku. |
1135-1145 |
Czynności samoobsługowe. Toaleta. |
1145-1245 |
Spacery w okolicach przedszkola, obserwacja przyrodnicza, wyjście poza teren przedszkola, modlitwa Anioł Pański, zabawy na terenie przedszkolnym, zabawy dowolne. |
1245 - 1330 |
Zabawy ruchowe. Zajęcia z treści programu „Klucz do uczenia się” z podziałem na grupy. Zabawy dowolne dla połowy grupy. |
1330-1400 |
III posiłek - obiad, drugie danie. Modlitwa po posiłku. |
1400- 1430 |
Zabawy kierowane przez nauczyciela: katecheza, zajęcia taneczne, jęz. angielski. Zajęcia z programu "Klucz do uczenia się" |
1430 -1435 | Czynności higieniczno-porządkowe. |
1435 - 1500 |
Zabawy ruchowe. Zajęcia z treści programu „Klucz do uczenia się” z podziałem na grupy. Zabawy dowolne dla połowy grupy. |
1500-1510 |
Odpoczynek, słuchanie bajek czytanych przez nauczyciela, słuchanie muzyki relaksacyjnej. |
1510-1525 |
Zabawy ruchowe z odpowiednim elementem ruchu, nauka czytania Metodą Krakowską, zabawy paluszkowe. |
1525-1535 |
IV posiłek - podwieczorek (w sali).Podsumowanie tematu dnia. Autorefleksja. |
1535 - 1600 |
Praca indywidualna. Zabawy ruchowe, gimnastyka buzi i języka, pląsy, zabawy paluszkowe, zabawy dowolne. |
1600 -1700 |
Zabawy ortofoniczne, logiczne, matematyczne, zagadki, zabawy parateatralne, utrwalanie piosenek i wierszy. Pożegnanie dzieci i rozchodzenie się do domu. |